Transavia Anuga 2015
Transavia Anuga 2015

Transavia a participat la târgul internațional Anuga din Köln, ediția 2015

Compania Transavia, cel mai mai mare producător de carne de pui din România a fost prezentă la târgul Anuga, cel mai important eveniment expozițional internațional dedicat industriei agroalimentare.  Evenimentul a avut loc în perioada 10-14 octombrie 2015 în Köln, Germania, reunind peste 7,000 de companii din întreaga lume și mai mult de 160,000 de vizitatori.

În cadrul evenimentului s-a constatat că interesul pentru carnea proaspătă de pui din România a crescut considerabil față de edițiile precedente ale târgului, dovadă a faptului că produsele românești au început să câștige din ce în ce mai mult teren și încredere pe piața de export.

Mai mult decât atât, s-au identificat o serie de oportunități de business în zona produselor de tip ready-meal, categorie pe care Transavia intenționează să o dezvolte și mai mult în următoarea perioadă.

De asemenea, s-a observat faptul că o mare parte din producătorii de carne de pui prezenți la târg investesc din ce în ce mai mult în creșterea capacităților de producție, lucru ce va determina o atenție deosebită spre anumite piețe și categorii de produse specializate.

“Suntem printre puținii producători cu sistem de producție integrat la nivel regional, incluzând în acest lanț inclusiv producția proprie de cereale, iar acest avantaj ne-a creat o serie de oportunități în cadrul târgurilor internaționale de profil și nu numai. Ne-am propus abordarea în continuare inclusiv a sectorului de retail, iar în acest sens putem opta atât pe performanțele brandurilor proprii, cât și pe potențialul mărcilor private. Am reușit să ne facem simțită prezența deja în Croația și Bulgaria unde întreaga gamă de produse se livrează sub brandul propriu Fragedo, însă targetăm și alte piețe cu potențial. Un procent important din exporturile noastre îl constituie categoria de produse preparate (ready-to-eat) dominate în special de mărci private, Marea Britanie fiind cea mai importantă destinație a noastră pe acest segment.”, a declarat Dl. Ioan Popa, Director General Transavia.

În ultimii 4 ani vânzările companiei Transavia au vizat preponderent Uniunea Europeană, în special datorită profilului și evoluției pieței cărnii de pasăre la nivel mondial. Transavia este prezentă pe piața internațională prin exporturile realizate în Marea Britanie, Franța, Spania, Croația, Grecia, Ungaria și Bulgaria.