TRANSAVIA continuă, alături de reputate mărci românești, programul Autentic Românesc

TRANSAVIA continuă, alături de reputate mărci românești, programul Autentic Românesc

07.07.2023, Alba Iulia. În urma succesului înregistrat în prima etapă, TRANSAVIA lansează faza de continuare a programului Autentic Românesc, și marchează colaborarea mărcilor de carne de pui Fragedo (TRANSAVIA), a retailer-ului de mobilier Mobexpert, și a vinurilor Cramelor Recaș, oferind în mediile digitale conținut gastronomic și de lifestyle original.

Experienţa prezentării este întregită de cadrul natural fermecător al resortului Theodora Golf Club, care a susţinut și găzduit eforturile producţiilor audio-video, inspirând echipa implicată în tot procesul de creaţie.

Etapa estivală îmbină, într-un mod original, ingrediente specifice sezonului de grătar, startul noii campanii fiind dat de preparatul: pulpe de pui Fragedo și filé de pește undițar cu mix de legume la grătar.

Undițarul este un pește cu o textură asemănătoare puiului și cu un gust care se armonizează foarte bine cu el, prin urmare, cele două ingrediente pot fi alăturate cu ușurință, pentru o îmbinare inedită de gusturi autentice.” – Chef Marcian Vodnar

„Programul Autentic Românesc se înscrie în demersul companiei de a spori vizibilitatea mărcilor locale: de la rețete originale cu ingrediente de calitate, sustenabile, la lansarea de concursuri cu beneficii exclusive, urmărind să creștem ponderea celor care preferă produsele ce provin din România” – declară Linda Willy, Director de Marketing TRANSAVIA.

 

Programul se va desfășura și pe parcursul anului următor, pregătind numeroase surprize pentru comunităţile tuturor brand-urilor implicate, și nu numai.