„Fragedo Crunch Your Lunch” redefinește preparatele din carne de pui, gata de gătit, cu ajutorul AI și a tehnologiei de vârf
„Noua gamă Fragedo Crunch your Lunch, disponibilă în magazinele din comerțul modern din țară în trei variante, Șnițel, Bites și Strips, redefinește așteptările consumatorilor moderni care nu acceptă compromisuri: piept de pui întreg premium, cu conținut ridicat de proteine, fraged și suculent, cu un înveliș auriu, incredibil de crocant cu ovăz, multicerale sau zară(buttermilk). Ne dorim ca toate familiile din România să se bucure de această gamă gata de gătit, și să aducă savoare în bucătărie, fără compromisuri de gust, calitate sau buget. Știm că românii caută produse de încredere, cu ingrediente sigure, de calitate înaltă și un raport optim calitate-preț, iar această gamă este răspunsul nostru la aceste nevoi”, spune Ciprian Oprea, Director Comercial TRANSAVIA.
Un proces meticulos și tehnologie de vârf pentru gustul, textura și crunch-ul perfecte
Pentru a obține combinație perfectă între crocant și suculent, liderul pieței de carne de pui folosește tehnologia ultramodernă Marel i-CUT, care asigură porționare precisă și elimină risipa alimentară. Iar datorită metodelor avansate de coacere și prăjire, fiecare produs din gama Fragedo Crunch your Lanch este uniform, savuros și gata de gătit în câteva minute.
„Folosim tehnologie avansată, iar echipele noastre de R&D și de Calitate și Siguranță a Produsului au selectat riguros ingredientele pe bază de standarde stricte de calitate și sustenabilitate. Am testat fiecare combinație de ingrediente și fiecare etapă a procesului de producție pentru a asigura un echilibru perfect între textură, gust și valoare nutrițională. Ne-am consultat cu consumatorii prin sesiuni de degustare pentru a ne asigura că fiecare produs din gamă oferă experiența gustativă pe care o promitem”. spune Cristina Lupșan, Director Calitate Sector Industrializare TRANSAVIA.
În premieră, noua gamă vine și cu o noutate pentru consumatori: SmartCook by Fragedo – primul asistent de gătit AI din România care simplifică viața celor grăbiți, dar în căutare de rețete savuroase și fără prea mult efort. Este un asistent care îi poate ajuta și pe cei care scanează codul QR de pe ambalaj chiar în magazine, indicând sugestii de cumpărături care să înglobeze produsele compatibile pentru rețetele dorite.
Carne de pui premium, 100% românească. Calitate de la bob la furculiță
Fragedo este mai mult decât un brand 100% românesc – este un angajament pentru excelență pe care echipa TRANSAVIA și la luat de peste 34 de ani. Afacerea de familie cu capital 100% românesc din spatele acestui brand de succes, este singura din România care deține un model de afacere complet integrat, de la „bob la furculiță”, cu facilități deținute. Practic, este singurul producător mare care crește și procesează exclusiv pui din propriile ferme. Controlul total al producției asigură trasabilitate completă și standarde superioare de siguranță și calitate și, fără îndoială, un gust, o frăgezime și o aroma pe care nu ai cum să nu le recunoști. Pe lângă certificările relevante la nivel internațional care garantează producția responsabilă și managementul robust al siguranței alimentare, precum GLOBAL SLP, ISO 22000:2018, BRCGS Food Safety și FSSC 22000, TRANSAVIA deține titlul de Furnizor al Casei Regale a României, iar Fragedo a fost desemnat în ultimii 6 ani consecutive de părinții din România drept este desemnat „Nr. 1 Brand for Kids by Forbes România”[1].
Noua gamă Fragedo Crunch your Lunch este disponibilă în magazinele din comerțul modern din toată țara, oferind consumatorilor o soluție convenabilă, practică și rapidă pentru mese savuroase în familie. Cu un control riguros al calității, trasabilitate completă și utilizarea celor mai avansate tehnologii, gama aduce pe mesele românilor produse precum Șnițel, Bites sau Strips din piept de pui întreg, premium, gata de gătit, cu un gust inconfundabil.
[1] Ales de părinții din România, pentru al șaselea an consecutiv, drept „cea mai de încredere marcă de carne (pui, porc, vită etc.)”, în urma unui studiu realizat de Forbes România și Institutul D&D Research.