Noi parteneri se alătură programului Autentic Românesc, iniţiat de TRANSAVIA pentru promovarea produselor locale

Noi parteneri se alătură programului Autentic Românesc, iniţiat de TRANSAVIA pentru promovarea produselor locale

03.08.2023, Alba Iulia. TRANSAVIA continuă programul Autentic Românesc alături de noi parteneri de prestigiu și distribuie, în mediile digitale, noi creaţii culinare realizate, pe lângă sortimentaţie Fragedo, cu ingrediente din partea companiei producătoare de lactate Artesana și a producătorului Aurum Noble Honey, miere pură românească si produse pe bază de miere, din ingrediente 100% naturale.

 

„Ne-am alăturat cu bucurie și entuziasm acestui program, pentru că se pliază pe setul nostru de valori și obiective: susținerea business-ului românesc, promovarea brand-urilor Românești și a gastronomiei naționale, cu ingrediente de calitate, obținute în mod sustenabil.” – declară Alina Donici, Managing Partner Artesana.

 

„Acest demers este o oportunitate de unire a forțelor proprietarilor de mărci românești pentru a-și inspira publicurile și urmărim, prin calitatea produselor pe care le oferim împreună, să creștem ponderea celor care preferă produsele ce provin din România.

Totodată, mesajele noastre vor contribui, pe lângă creșterea atașamentului față de mărcile românești, la generarea de venituri, de locuri de muncă și la îmbunătățirea reputației naționale și la păstrarea unor tradiții de realizare a produselor.” – declară Linda Willy, Director de Marketing TRANSAVIA.

 

Potrivit unui studiu asupra oportunităţilor de dezvoltare a brand-urilor românești, realizat de compania de cercetare iSense în luna mai 2023, atributele top of mind asociate de consumatori cu brandurile româneşti sunt: tradiţie, autenticitate, gospodărie proprie, natural, produse bio, premium, plus alte două care atrag atenţia: noutate şi inovaţie.

Accepţiunea despre producătorul local nu s-a schimbat mult faţă de anul trecut: este cel care vinde produsele în regiunea în care le produce sau cel care provine din anumite regiuni geografice specifice. Faţă de 2022, producătorii locali sunt mult mai puţin asociaţi cu reţete tradiţionale.

 

Mai mult, consumatorii aşteaptă deschidere către noutate, inovare, către o reinterpretare a tradiţiei şi combinare cu elemente din alte culturi.

Spontan, mărcile proprii sunt asociate cu producătorii locali, dar sunt aşteptate să livreze inovaţie şi varietate. Remarcăm un trend bazat pe inovaţie, produse artizanale şi o reinventare a tradiţiei.

 

Așa se face că luna august aduce publicului un mix oriental de salată cu piept de pui Fragedo și dressing de iaurt natural.

“Am ales un preparat plin de prospețime, foarte potrivit pentru sezonul cald, rapid și ușor de făcut. Astfel, chiar și cei mai pretențioși se vor bucura de un prânz sau de o cină lejeră, fără prea multe eforturi.”Chef Marcian Vodnar